خدمات مشاوره مدیریت

ارائه خدمات مشاوره مدیریت

کُـ وایدر ارائه دهنده خدمات مشاوره مدیریت در زمینه‌های مدیریت فرآیندهای کسب و کار، مدیریت پروژه و مدیریت منابع انسانی می‌باشد. با استفاده از مشاورین مدیریت با تجربه کافی در سازمان‌های صنعتی و خدماتی به همراه تیم اجرایی همواره در مسیر پیاده‌سازی راه حل‌های پیشنهادی در کنار شما هستیم. گروه ما از ترکیب رویکردهای مختلف میان رشته‌ای با دانش کاربردی در صنایع مختلف بهره می‌برد تا به کارفرمایان برای مواجه و پاسخ به چالش‌هایشان کمک کند.

نیاز به خدمات مشاوره‌ مدیریت دارید؟

ما اینجا هستیم به شما کمک کنیم.

    پروژه مشاوره مدیریت چگونه کار می‌کند؟

    مشاوره مدیریت می تواند خلاء موجود در سازمان ها و کسب و کارها را در برخی از حوزه ها که دانش یا تجربه کافی برای انجام اثربخش یک فرآیند یا پروژه وجود ندارد، بر طرف کند. خدمات مشاوره مدیریت برای ارائه راه حل ها و پیاده سازی آنها در یک یا چند حوزه برای برطرف کردن چالش های سازمان ها و کسب و کارها می باشد که عموما در قالب گام های زیر انجام می شود:

    تعریف مسئله – مسئله و چالش سازمان یا کسب و کار که باید حل شود چیست؟
    رویکرد – چگونه می خواهیم مسئله را بررسی کنیم؟
    جمع آوری اطلاعات – یافتن هرآنچه که به مسئله مربوط می شود
    تحلیل اطلاعات – اطلاعات چه چیزهایی را نشان می دهند؟
    مشاوره – بهترین راه حل طبق اطلاعات بدست آمده چیست؟
    پیاده سازی – ایجاد تغییرات مثبت در سازمان و پیاده سازی راه حل های پیشنهادی

    خدمات مشاوره مدیریت چیست؟

    مشاوران مدیریت با کسب و کارهای گوناگونی کار میکنند و راه حل های تخصصی برای حل مشکلات سازمانی ارائه می کنند که منجر به بهبود عملکرد و رشد کسب و کارها می گردد. مشاوره مدیریت در حوزه های گوناگونی نظیر منابع انسانی، فرآیندهای کسب و کار، استراتژی، مدیریت پروژه، بازاریابی، برندینگ و … میتواند انجام شود. استفاده از خدمات مشاوره مدیریت فقط مختص شرکت های خصوصی نیست، بلکه بسیاری از سازمان های دولتی نیز برای افزایش بهره وری و بهبود کارایی می توانند از این سرویس بهره ببرند.

    می توان گفت نقش مشاور مدیریت فراهم کردن خدماتی برای کارفرمایان می باشد که عموماً شامل نیازسنجی، بررسی رویه های موجود کاری، ارائه راه حل های تخصصی برای بهبود و سپس ارائه یک برنامه عملیاتی جهت پیاده سازی است. از مشاورین مدیریت می توان در بخش های گوناگونی شامل کل ساختار سازمان یا در پروژه ای از سازمان استفاده کرد.

    ارزش خدمات مشاوره مدیریت گروه کوایدر

    خدمات مشاوره و پیاده‌سازی پروژه‌ها توسط مشاوران مدیریت با تجربه و مدیران پروژه حرفه‌ای ارائه می‌شود. پروژه‌ها طبق برنامه زمان‌بندی که در ابتدا به تایید کارفرما رسانده شده است، کنترل و مدیریت می‌شوند.
    تحویل نتایج پروژه

    تحویل نتایج

    پس از اتمام پروژه تمامی نتایج و دستاوردها به کارفرما تحویل داده می‌شود و اعضای تیم پروژه پس از اتمام کار نیز پشتیبان خواهند بود
    گزارش پیشرفت

    گزارش پیشرفت

    پس از شروع پروژه و همکاری تعاملی با مجموعه، گزارش پیشرفت مدون به کارفرما در قالب گزارشات و جلسات داده می‌شود
    پروپوزال خدمات مشاوره مدیریتی

    ارائه پروپوزال

    پس از دریافت درخواست خدمات مورد نظر، پروپوزال تهیه و در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا جزئیات پیشنهاد بررسی گردد

    اصول کاری گروه کوایدر

    ما به همراه کارفرمایان اهداف مشترک ایجاد می‌کنیم و با یکدیگر مانند یک تیم کار می‌کنیم تا ارزش‌ خلق کنیم و صنایعمان را بهبود دهیم.

    اشتیاق و تعهد

    ما اشتیاق برای رسیدن به نتایجی را داریم که باعث موفقیت کارفرما شوند. همچنین متعهد به رعایت حرفه‌ای‌گری و استانداردهای اخلاقی هستیم.

    صداقت

    ما دارای صداقت فکری و زبانی هستیم و به طور مستقیم با کارفرما تبادل نظر و اطلاعات داریم. ما امکان اشتباه در باورها را می‌پذیریم.

    کاربردی بودن

    راه حل‌های ما ترکیبی از تجربه کاربردی و دانش عملی در موضوع مورد بررسی است و روی تبدیل تصمیمات به اقدامات و حصول نتایج تمرکز می‌کنیم.

    یک تیم

    ما با یکدیگر و کارفرمایان خود مانند یک تیم کار و رفتار می‌کنیم تا تمام انرژی خود را در مسیر رسیدن به نتایج فوق العاده هدایت کنیم.

    درخواست خدمات مشاوره‌ای را دارید؟

    در صورتیکه در سازمان یا کسب و کار خود با چالشی مواجه هستید، می‌توانید درخواست دریافت خدمات مشاوره مدیریت خود را برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت درخواست شما، جزئیات اولیه موضوع شما توسط مدیریت اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با شما تماس گرفته خواهد شد.

    لطفاً تا حد امکان جزئیاتی درخواست خود را شرح دهید تا ارزیابی درخواست شما بهتر و سریعتر انجام شود و بهتر بتوانیم به شما کمک کنیم.

    برخی از کارفرمایانی که به مشاوران ما اعتماد کردند